Retoma gradual dos serviços das Bibliotecas do Politécnico de Leiria
3.ª Fase | 24 de agosto de 2020

Os espaços comuns para consultas e estudos das Bibliotecas do Politécnico de Leiria serão reabertos a 24 de agosto de 2020, dando seguimento ao Despacho N.º 195/2020, de 24 de julho, da Presidência do Politécnico de Leiria, tendo em conta os resultados positivos da retoma gradual que tem sido implementada nas Escolas e Serviços do Politécnico de Leiria, em condições de segurança para todos.

____________________________

Gradual resumption of the services of the Libraries of the Polytechnic of Leiria
3rd Phase | August 24, 2020

The common spaces for consultations and studies of the Libraries of the Polytechnic of Leiria will be reopened on August 24, 2020, following on from Order No. 195/2020, of July 24, of the Presidency of the Polytechnic of Leiria, taking into account account the positive results of the gradual recovery that has been implemented in the Schools and Services of the Polytechnic of Leiria, in conditions of safety for all.